بررسی موارد تعارض منافع در انتصابات شهرداری تهران

?در بخش دوم چهاردهمین جلسه کمیته «شفافیت و شهر هوشمند» که روز شنبه مورخ ۹۶/۱۰/۳۰ برگزار شد، چگونگی انتشار عمومی اطلاعات حوزه منابع انسانی از جمله انتصابات انجام شده در دوره جدید مدیریت شهری با حضور مدیر کل منابع انسانی، جناب آقای صادقی مورد بررسی قرار گرفت. بررسی‌های اولیه کمیته شفافیت نشان می‌داد که در این حوزه نیز، یکی از مشکلات اولیه، عدم ثبت اطلاعات حوزه منابع انسانی سازمان و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران در سامانه‌های ذیربط است. در این بخش از جلسه، اعضای کمیته به بررسی جوانب مختلف انتشار عمومی اطلاعات انتصابات از رده مدیریتی ۱۴ به بالا پرداختند که به تصمیمات زیر منتهی شد:

⬅️در راستای انتشار عمومی اطلاعات انتصابات در شهرداری تهران، با توجه به دسترسی عمومی به اطلاعات و رزمه مدیران تا رده 14 در وبسایت شهرداری‌های مناطق، مقرر شد به روزسانی اطلاعاتی مشابه در وبسایت سازمان‌ها وشرکت‌های تابعه پیگیری و در گام اول، وبسایت‌های مذکور بررسی و گزارشی در خصوص میزان دسترسی عمومی به اطلاعات ذکر شده در این وبسایت‌ها به کمیته ارائه شود.

⬅️دسترسی عمومی به اطلاعات انتصابات در حوزه‌های مدیریتی و غیرمدیریتی در شهرداری تهران با هدف پیشگیری از رخداد تعارض منافع در شهرداری تهران بررسی و اقدامات لازم برای اجرایی شدن آن در دستور کار کمیته قرار بگیرد؛ در همین راستا مقرر شد «شناسایی موارد تعارض منافع در شهرداری تهران» با توجه به مطالعات انجام شده توسط کارشناسان کمیته، در دستور کار جلسه بعدی کمیته «شفافیت و شهر هوشمند» قرار گیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *