درباره این شایعات خنده‌دار

? کسانی که در گذشته و حال، شهرداری تهران را جایگاهی برای برخورداری از رانت و مطامع شخصی قرار داده‌اند، آمدن نجفی به شهرداری تهران برای‌شان کابوسی است که برای باور نکردن‌اش دست به هر نوع تلاشی می‌زنند و هر از چندگاهی شایعه رفتن او از شهرداری تهران را در گوش یکدیگر پچ‌پچ می‌کنند. در شش ماه گذشته، شایعه استعفا هر چند ماه یک‌بار تکرار شده است و درحالی‌که قرار بود استعفای مربوطه در شش ماه اول و قبل از پایان سال انجام شود، اخیرا شنیده شده است که مهلت تا اردیبهشت ماه ۹۷ تمدید شده است ? تلاش‌هایی از سر استیصال و ناباوری که معلوم نیست کی قرار است از آن دست برداشته و ناگزیر به حضور قدرتمند و رانت‌زدای نجفی در شهرداری تهران تن دردهند.

✅ نظر دیگر اعضای شورای اسلامی شهر تهران

?علی اعطا، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران:

“دکتر نجفی شهردار منتخب هر ۲۱ عضو و مورد حمایت شوراست.
به عنوان سخنگوی شورا، اخبار منتشره در رابطه با دیدار و گفت‌وگوی اعضای شورا با شخصیت‌های اجرایی و سیاسی با موضوع گزینه جایگزین و هر اقدامی از این دست را از اساس تکذیب می‌کنم”
https://t.me/alieta_shora/634

?زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران:

“همه این جو سازی ها نشان می‌دهد اقداماتی که شهردار تهران با حمایت شورای شهر انجام داده اقدامات موثری بوده است و در ‏راستای اهداف شورا که مبارزه با رانت گسترده، شفاف سازی، اجتناب از شهر فروشی و جلوگیری از هر اقدامی که به جای ‏منافع عمومی به منافع فردی و گروهی بیانجامد، عمل کرده است.‏”
https://t.me/sadrazamnouri/1176

? حسن رسولی، خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران:

“من شخصا چون از برخی پشت پرده های این شایعات مطلع هستم، هر زمان شایعات بیشتر می‌شود، خدا را شکر می‌کنم چون در همان مقطع شدت یافتن شایعات یکی از گلوگاه‌های فساد را بسته ایم.”
https://t.me/seyedhasanrasouli/246

? شهربانو امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران:

“شهردار تهران تلاش کرده در مقابل خیل عظیم سوءاستفاده ها مقاومت کند که نمونه های آن را در اصلاح قراردادها و مناقصه ها و شفافیت در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها شاهد هستیم.”
https://t.me/shahr_ir/3889

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *