اتصال دو سامانه ۱۳۷ و سامن (دستور جلسه)

سی‌وچهارمین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند روز شنبه، ۹۷/۴/۲۳ به ریاست دکتر بهاره آروین و با سه دستور جلسه برگزار خواهد شد.

بخش اول جلسه با حضور جناب آقای موسوی لاری، مدیرکل هماهنگی امور مناطق شهرداری، جناب آقای فرجود، مدیرعامل سازمان فاوا، نمایندگان سازمان بازرسی شهرداری تهران و راهبران دو سامانه سامن شهر و ۱۳۷ به بررسی اتصال سامانه سامن شهر به سامانه ۱۳۷ اختصاص خواهد یافت. «سامانه مکان‌مند نگهداشت شهر» یا به‌اختصار سامن شهر، با هدف نظارت و کنترل بر کارها و وظایف ناظرین و پیمانکاران امور اجرایی در حوزه نگهداشت شهری راه‌اندازی شده است و تابه‌حال گزارش‌دهی از طریق این سامانه درباره مشکلات پیش‌آمده در سطح شهر، توسط کارکنان شهرداری انجام می‌گرفته است. هدف از طرح موضوع اتصال دو سامانه سامن شهر و ۱۳۷ آن است که ازاین‌به‌بعد هر دو مرحله اعلام مشکلات در امور مربوط به حوزه نگهداشت شهری و اطمینان از رفع آن‌ها توسط شهروندان انجام گیرد.

پیرو جلسه سی‌وسوم کمیته (۹۷/۴/۱۶) در رابطه با انتشار عمومی اطلاعات سامانه مدیریت و کنترل پروژه، در بخش دوم جلسه با حضور جناب آقای شهیدی‌پور، مدیرکل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت شهرداری، انتشار عمومی اطلاعات پروژه‌های غیرمستمر شهرداری تهران در سال ۹۷ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در بخش انتهایی جلسه نیز که به‌صورت داخلی برگزار خواهد شد گزارش کارشناسی کمیته درباره چگونگی ارتقاء عملکرد دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *