پیگیری شفافیت معاملات شرکت برج میلاد (دستور جلسه)

هشتادوششمین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند، سه‌شنبه ۹۸/۷/۱۶ به ریاست بهاره آروین و با حضور حامد مظاهریان، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، مجتبی توسل، مدیرعامل شرکت برج میلاد، محمدرضا زارعلی، مدیرکل مالی شهرداری تهران و ابوالفضل مرادی، مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

در این جلسه، وضعیت اجرای مصوبات جلسه پیشین کمیته شفافیت با شرکت برج میلاد در خصوص به‌کارگیری سامانه جامع مالی در این شرکت و غیرفعال کردن سامانه مالی موازی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

*

یکی از اقدامات کمیته شفافیت در دو سال فعالیت خود، پیگیری راه‌اندازی و به‌کارگیری سامانه قراردادها و سامانه جامع مالی در کلیه واحدهای شهرداری تهران اعم از ستاد و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه بوده است. 

با توجه به آنکه اتصال سیستمی سامانه جامع مالی و سامانه قراردادها به طور کامل برقرار شده است و طی شدن گردش مالی قراردادها در سامانه جامع مالی نیازمند آن است که اطلاعات قرارداد مورد نظر قبلا در سامانه قراردادها ثبت شده باشد، به‌کارگیری سامانه جامع مالی در واحدهای شهرداری، ضامن ثبت اطلاعات قراردادهای واحدها در سامانه قراردادها خواهد بود و موجب جامعیت و اعتباربخشی به اطلاعات منتشرشده از قراردادها روی وبسایت شفاف خواهد شد.

شرکت برج میلاد از معدود واحدهای تابعه شهرداری تهران است که همچنان از سامانه مالی موازی استفاده می‌کند. در جلسه هفتادم‌وپنجم کمیته شفافیت، علت به‌کارگیری سامانه مالی موازی در این شرکت بررسی شد. بنا بر توضیحات ارائه‌شده در آن جلسه، برای آنکه ثبت گردش مالی شرکت برج میلاد در سامانه جامع مالی ممکن شود، می‌بایست در سرفصل‌های بودجه تعریف‌شده در سامانه جامع مالی تغییراتی صورت بگیرد.

در این رابطه مقرر شده بود تا با تشکیل کارگروهی از نمایندگان شرکت برج میلاد، اداره‌کل مالی، اداره کل امور مجامع، اداره کل بودجه و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، نسبت به رفع مشکل ثبت عملکرد مالی شرکت برج میلاد در سامانه جامع مالی اقدام شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *