بررسی بودجه سال ۹۸ سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (دستور جلسه)

شصت‌ودومین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند، شنبه ۹۷/۱۲/۴ به ریاست دکتر بهاره آروین و با حضور جناب آقای فرجود، مدیرعامل محترم سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با موضوع «بررسی بودجه ۹۸ سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و تناسب آن با برنامه‌ها و پروژه‌های اولویت‌دار این سازمان» برگزار خواهد شد.

سازمان فاوا نقشی محوری در فراهم کردن زیرساخت‌های فنی لازم برای ایجاد دسترسی عمومی به پایگاه‌های اطلاعاتی شهرداری تهران دارد و برقراری شفافیت اطلاعاتی در شهرداری تهران در بعد فنی آن، به عملکرد سازمان فاوا وابسته است. همچنین این سازمان متولی اصلی پیشبرد طرح‌های هوشمندسازی در شهر تهران است.

ازاین‌رو از سازمان فاوا خواسته شده است تا در جلسه شنبه ۹۷/۱۲/۰۴ گزارشی از جزئیات عملکرد بودجه سازمان در سال ۹۶ و ۹۷، اولویت‌بندی و زمان‌بندی برنامه‌ها و پروژه‌های این سازمان در سال ۹۸ و تناسب آن با بودجه پیشنهادی ارائه‌شده و همچنین شاخص‌های سنجش عملکرد سازمان در پیشبرد برنامه‌ها و پروژه‌های این سازمان در سال آینده  ارائه دهد.

پیش‌ازاین نیز در جلسات بیست‌وششم و چهل‌ویکم کمیته شفافیت، بررسی برنامه استراتژیک و عملکرد سازمان فاوا در دستور کار کمیته شفافیت قرار گرفته بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *