گفت‌وگو با ایسنا درباره انتشار حقوق دریافتی مدیران شهرداری

رئيس شورای شهر تهران از انتشار حقوق دریافتی مدیران شهرداری تهران در سامانه شفافیت خبر داد.

بهاره آروین در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد چرایی عدم درج مبلغ حقوق دریافتی شهردار تهران در وبسایت شفاف گفت: حقوق شهردار تهران دارای سقف مصوب هیات وزیران است و بنا به گفته معاونت منابع انسانی مبلغ حقوق دریافتی شهردار تهران ۱۰میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه از میزان افزایش حقوق شهردار در سال ۹۸، اطلاعی ندارم، گفت: از آنجایی که میزان حقوق شهردار دارای مصوبه هیات وزیران است نمی‌تواند بیشتر از ده میلیون تومان دریافتی داشته باشد که همین امر سبب شده که در سال ۹۷ حقوق دریافتی ۵۰۰نفر در شهرداری تهران بیشتر از حناچی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا حقوق دریافتی معاونین و شهرداران مناطق در وبسایت شفاف قید نشده است اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان اردیبهشت ماه علاوه بر درج حقوق دریافتی شهردار تهران در وبسایت شفاف، مزایای غیرمستمر معاونین و شهرداران مناطق اعم از انواع مزایای هفتگانه غیرمستمر یعنی اضافه کار، شب کار، تعطیل کار، حق ناهار، حق ایاب و ذهاب و هزینه موبایل و همچنین پاداش‌های شش ماهه براساس رده‌های مدیریتی درج خواهد شد.

آروین ادامه داد: همچنین حداقل مبلغ دریافت شده، حداکثر دریافتی و میانگین دریافتی‌های رده‌های مدیریتی در سال ۹۷ نیز درج خواهد شد.

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران با بیان اینکه در وبسایت شفاف، مبلغ دریافتی براساس رده‌های مدیریتی و مزایای هفتگانه منتشر خواهد شد گفت: همچنین شیوه محاسبه مزایای غیرمستمر نیز منتشر خواهد شد تا همگان بدانند معاونین شهردار و شهرداران مناطق و نواحی بر چه اساس چه میزان دریافتی دارند.

به گزارش ایسنا، چندی پیش حقوق پایه مدیران شهرداری و شهرداران منطقه در سامانه شفافیت منتشر شد که به دلیل عدم محاسبه مزایا، انتشار این اعداد مورد انتقاد قرار گرفت که در ذیل حقوق پایه این افراد را خواهید دید:

شاپور رستمی معاون هماهنگی و امور مناطق ۶۸۴۷۵۳۰۹
مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری ۶۵۲۰۸۵۳۹
ابراهیم شیخ معاون توسعه منابع انسانی ۵۲۶۰۰۰۶۱
سکینه اشرفی معاون برنامه ریزی ۵۳۳۴۷۵۴۵
محسن پورسیدآقایی معاون حمل ونقل ترافیک ۵۲۰۵۷۱۰۶
محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و هنری ۵۸۹۲۳۷۶۳
عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری ۷۷۶۱۴۸۵۵
عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد ۷۷۶۱۴۸۵۴
صفا صبوری دیلمی سرپرست معاونت فنی و عمرانی ۴۲۶۳۶۱۴۷

این مطلب در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۹۸ در سایت خبرگزاری ایسنا منتشر شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *