پیگیری ثبت اطلاعات پرداخت پول روی ردیف بودجه و راه‌اندازی سامانه مدیریت بدهی و مطالبات

صدوبیست‌وپنجمین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند ۱۲ بهمن ماه به ریاست بهاره آروین و با حضور جواد اسلامی، مدیرکل خزانه‌داری و محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به صورت مجازی تشکیل می‌شود.

در این جلسه گزارشی از روند اجباری شدن ثبت اطلاعات پرداخت روی ردیف بودجه در مناطق شهرداری تهران ارائه خواهد شد.

همچنین به تفکیک ردیف‌های بودجه و واحدهای اجرایی گزارشی از پرداخت‌های ثبت‌شده از دی ماه ۹۹ تاکنون ارائه می‌شود.

علاوه بر این، با توجه به اینکه در جلسات قبلی کمیته مقرر شده بود کارگروه سامانه جامع مالی موضوع اجباری شدن ثبت اطلاعات پرداخت روی ردیف بودجه را در واحدهای تابعه شهرداری بررسی کرده و با ارائه راه‌حل به گونه‌ای عمل کند که حداکثر تا پایان آذرماه ۹۹، ثبت اطلاعات پرداخت روی ردیف بودجه در کلیه واحدهای تابعه شهرداری تهران اجباری شده باشد، گزارش اقدامات کارگروه در این خصوص در جلسه ارائه خواهد شد.

در بخش بعدی جلسه به موضوع راه‌اندازی سامانه مدیریت بدهی و مطالبات نیز پرداخته خواهد شد و با توجه به اینکه در جلسات قبلی مقرر شده بود اداره کل خزانه‌داری با برگزاری منظم جلسات کارگروه ذی‌ربط، نقشه راه و زمان‌بندی راه‌اندازی این سامانه را تهیه و تا پایان آذر ماه به شورای شهر تهران ارائه کند، گزارش اقدامات انجام‌شده در این زمینه ارائه خواهد شد.

ارائه گزارش از نحوه ثبت ردیف درآمدی وام دریافتی از بانک‌ها و تسهیلات در سامانه جامع مالی نیز از دیگر دستورات این جلسه است.

فایل PDF نامه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *