پیگیری راه‌اندازی سامانه مدیریت بدهی و مطالبات

صدوسی‌وششمین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند ۳۰ خرداد ماه به ریاست بهاره آروین و با حضور محمدرضا زارعلی مدیرکل امور مالی و اموال، جواد اسلامی مدیرکل خزانه‌داری و محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به صورت مجازی تشکیل می‌شود.

در بخش نخست این جلسه به موضوع ثبت اطلاعات پرداخت روی ردیف بودجه پرداخته می‌شود و با توجه به اینکه مدتی است مناطق ۲۲گانه اطلاعات پرداخت را روی ردیف بودجه ثبت می‌کنند گزارشی از ثبت این اطلاعات از اسفند ۹۹ تاکنون ارائه خواهد شد.

همچنین در این جلسه حجم پرداخت‌هایی که در مناطق امکان ثبت روی ردیف بودجه را ندارند، بررسی می‌شود.

با توجه به اینکه مقرر شده بود تکمیل فیلد اطلاعات ردیف بودجه اختصاصی در زمان درخواست وجه توسط واحدهای تابعه اجباری شود، گزارشی از این اقدام نیز در جلسه ارائه خواهد شد.

بخش دوم جلسه به موضوع راه‌اندازی سامانه مدیریت بدهی و مطالبات اختصاص داده می‌شود و علاوه بر ثبت سیستمی انواع بدهی قطعی مناطق در سامانه مدیریت بدهی و مطالبات، پیشرفت راه‌اندازی سامانه مدیریت بدهی و مطالبات برای بدهی‌های قطعی واحدهای تابعه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، برای راه‌اندازی کامل سامانه مدیریت بدهی و مطالبات درخصوص بدهی‌های غیرقطعی شهرداری تهران نیز برنامه زمان‌بندی ارائه خواهد شد.

فایل PDF نامه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *